- Πνευματικά Δικαιώματα

Διαφορές έως και 56% μεταξύ των σούπερ μάρκετ

 

       ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΜΑΔΡΙΤΗΣ: ΓΡΑΦΕΙΟ Ο.Ε.Υ. 06-10-2023

Σύμφωνα με έρευνα αγοράς που πραγματοποίησε η ειδικευμένη εταιρεία “Facua-Consumers in Action” για την εξέλιξη των τιμών του παρθένου και του έξτρα παρθένου ελαιολάδου κατά τον μήνα Οκτώβριο, στοιχεία της οποίας δημοσιεύθηκαν στον ισπανικό οικονομικό Τύπο παρατηρείται συστηματική και απότομη περαιτέρω αύξηση της τιμής του ελαιολάδου στην ισπανική λιανεμπορική αγορά, η οποία στο διάστημα ενός μήνα ανήλθε σε 75% στις εγχώριες αλυσίδες διανομής.Σουπερ Μ Ιταλια

Συγκεκριμένα, η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι αυξήσεις των τιμών στο διάστημα μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου ανήλθαν στα 5,53 ευρώ ανά λίτρο, έπειτα από σύγκριση των τιμών ανάμεσα σε 70 μάρκες σε διαφορετικές μορφές (πλαστικό, γυαλί, κουτάκι ή σπρέι) σε οκτώ μεγάλες εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Mercadona, Dia, Hipercor, Alcampo, Lidl, Aldi, Eroski και Carrefour).

Από τις 345 τιμές παρθένων και εξαιρετικά παρθένων ελαιολάδων που συγκεντρώθηκαν και εξετάσθηκαν στην έρευνα, 126 εμφάνισαν αύξηση (μερίδιο 36,5%), 39 μειώθηκαν (μερίδιο 11,3%) και 180 παρέμειναν ίδιες.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν σε συσκευασίες 5 λίτρων έξτρα παρθένου ελαιολάδου στην αλυσίδα Carrefour (+74,8%),dimoskopisi221σεe Ελαιονέα συσκευασίες 5 λίτρων στην αλυσίδα Alcampo (+68%) και σε συσκευασίες 1 λίτρου στην Hipercor (+55,6%). Το υψηλότερο εύρος διαφοράς τιμών μεταξύ της ίδιας μάρκας σε διαφορετικά σούπερ-μάρκετ ανήλθε σε ποσοστό 55,7%.

Βάσει των στοιχείων της ίδιας έρευνας, οι αλυσίδες Hipercor και Carrefour παρουσίασαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών (49,2% και 47,4%, αντίστοιχα), ενώ οι αλυσίδες Mercadona και η Lidl διατήρησαν σχετικά σταθερές τις τιμές τους ελαιολάδων.

Όπως αναφέρουν τα σχετικά δημοσιεύματα, η εταιρεία που διεξήγε την έρευνα δήλωσε ταυτόχρονα την πρόθεσή της να αποστείλει τα ως άνω στοιχεία στο Υπουργείο Κατανάλωσης, με σκοπό τη διεξαγωγή έρευνας ως προς τα περιθώρια κέρδους του κλάδου καθώς και το μεγαλύτερο έλεγχο της αλυσίδας παραγωγής. Ταυτόχρονα, οργανώσεις καταναλωτών απευθύνθηκε στο Υπουργείο Γεωργίας, Αλιείας και Τροφίμων με το ίδιο αίτημα.

dimoskopisi221

Έντυπες Eκδόσεις

ERGERGERGE

Ηλεκτρονικές εκδόσεις

fylla

Μνημειακά Ελαιόδεντρα

fylla

Με τα φύλλα της Ελιάς

fylla

Ηλεκτρονικά παιχνίδια

kriti2

Οργανοληπτική αξιολόγηση ελαιολάδου

kriti2

We use cookies
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης).