- Πνευματικά Δικαιώματα

Αναδεικνύουν τον ωφέλιμο ρολό του έξτρα Παρθένου

σε πληθώρα ασθενειών της ανθρωπότητας

Γράφει: O Νίκος Μιχελάκης*

Η ιστοσελίδα Mercacei δημοσιεύει κάθε χρόνο τα αποτελέσματα των «20 κορυφαίων ερευνών για τις επιδράσεις του ελαιολάδου στην υγεία», οι οποίες ανακοινώνονται από Πανεπιστήμια και Ιδρύματα διαφόρων χωρών.

Και όπως διαπιστώνεται οι έρευνες αυτές για το έτος 2023, ανακοινώνονται από Ισπανικά, Αμερικανικά, και Ιταλικά Πανεπιστήμια και Ερευνητικά ιδρύματα. Ανάλογες έρευνες από Ελληνικής πλευράς παραδόξως απουσιάζουν καίτοι είναι γνωστό ότι οι Έλληνες επιστήμονες δεν υστερούν των ξένων!

Στην συνέχεια παρατίθενται συνοπτικά μερικές από τις 20 αυτές επιδράσεις που αναφέρονται στη Ισπανική Ιστοσελίδα για ενημέρωση των παραγωγών και καταναλωτών, αλλα και των ερευνητών στον χώρο της ιατρικής, με την ελπίδα ότι και στην Ελλάδα θα ασχοληθούμε με την έρευνα των επιδράσεων του ελαιολάδου στην υγεία.

- Το Ελαιόλαδο σε φλεγμονώδεις εκκρίσεις με χορήγηση στο αίμαΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΣ ΕΚΚΡΙΣΕΙΣ

Ερευνητική ομάδα από τον Πειραματικό Σταθμό Zaidín του CSIC (Συμβούλιο Ανωτέρων Επιστημονικών Ερευνών) της Γρανάδας επικύρωσε την ευεργετική δράση του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου σε ασθένειες με φλεγμονώδη απόκριση με χορήγηση του απευθείας στο αίμα και όχι στη διατροφή .

-Το ελαιόλαδο βελτιώνει την υγεία του εγκεφάλου και της μνήμης.ΥΓΕΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

Το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα σε άτομα με ήπια γνωστική εξασθένηση, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Auburn των ΗΠΑ.

Τα ευρήματά της μελέτης, υποδηλώνουν ότι οι ενώσεις που βρίσκονται στο Έξτρα Παρθένο βελτιώνουν την υγεία του εγκεφάλου και τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό.

-Καλλυντικά με Ελαιόλαδο για ασθένειες του δέρματοςΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές των Πανεπιστημίων της Jaén (UJA) και Γρανάδας (UGR), με τη συνεργασία της εταιρείας Notaliv Cosmética Natural, απόδειξε ότι η χρήσης ζελ που παρασκευάζεται με Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο ήταν αποτελεσματική στη θεραπεία του περιστόμιου δέρματος σε ασθενείς με πεπτική στομία.

- Οι σημαντικές ιδιότητες των φύλλων της ελιάςΦΥΛΛΑ ΕΛΙΑΣ

Η Maria Digiacomo, καθηγήτρια στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου της Πίζας, δήλωσε ότι   συνδυάζοντας τις πολυφαινόλες του έξτρα παρθένου ελαιολάδου με αυτές των φύλλων της ελιάς δεν έχουμε μια απλή αθροιστική δράση των ιδιοτήτων τους, αλλά μια συνεργική δράση τους που αυξάνει σημαντικά τις βιοδραστικές τους ιδιότητες.

- Διατροφή με ελαιόλαδο, προλαμβάνει Αλτσχάιμερ και ΆνοιαΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ προσφέρει ελπίδες ότι η διατροφή με βάση το ελαιόλαδο, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή την καθυστέρηση της εξέλιξης των νόσων Αλτσχάιμερ και της Άνοιας .

- Το ελαιόλαδο, ευνοεί την υγιή ανάπτυξη των παιδιώνΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ .

Από ερευνά διαπιστώθηκε ότι το 85% από 1.260 Παιδιάτρους της Ιταλίας   συνιστούσε την εισαγωγή του έξτρα παρθένου στην διατροφή των παιδιών.

Βασικός λόγος της σύστασης αυτής ήταν η διαπίστωση τους ότι η σίτιση με χρήση ελαιολάδου προάγει την ανάπτυξη των οστών, το κεντρικό νευρικό σύστημα και πολλές άλλες μεταβολικές λειτουργίες.

- Ελαιόλαδο   στην αντιμετώπιση του καρκίνου του έντερου.ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΕΝΤΕΡΟΥ

Όπως αναφέρει το IMDEA Food, πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει νέες προοπτικές για τις επιδράσεις του έξτρα παρθένου ελαιολάδου και ειδικά της υδροξυτυροσόλης (HT), στη μεθυλίωση του DNA σε μια κυτταρική σειρά του καρκίνου του παχέος εντέρου,

- Άλλες 10 επιδράσεις του ελαιολάδου στην υγεία

Τα οφέλη του ελαϊκού οξέος στην υγεία και ευεξία

Κυτταρικές επιδράσεις της διατροφής με ελαιόλαδο

Ωφέλειες   ελαιολάδου στην εντερική μικροχλωρίδα

Προστασία των νεφρών με τη χορήγηση ελαιολάδου

Το σκουαλένιο στον έλεγχο του λιπώδους ήπατος.

Το ελαιόλαδο στην αναστολή καρκίνου και αγγειογένεσης